torsdag 20 augusti 2009

Bara Tyra och jag

Det var lite tomt igår kväll när bara Tyra och jag var hemma, skönt men konstigt. När vi skulle sova så bädda jag till på Aymans sida åt Tyra för vanligtvis ligger hon nere vid mina fötter, och där lyckas hon krypa in i påslakanet och därifrån hittar hon inte ut ibland. Man får lite rubbad sömn.

Så när jag är själv får jag sova med öppet fönster, välja film på kvällen, behöver inte äta riktig middag, kan äta yoghurt om jag känner för det, ha mitt godis ifred :), finns många fördelar.
Men jag skulle inte vilja vara själv för alltid, så efter helgen kommer jag och längta efter honom, men det är samtidigt bra och vara ifrån.
Nu ska jag sätta på tv-n högt för jag väcker ingen här hemma, hämta frukosten till soffan och bara njuta. Hej så länge!

4 kommentarer:

  1. Jag var åxå själv men hade väldigt svårt att somna.Satt mej med kaffe på balkongen å trodde jag skulle höra fågelkvitter men dom blev överröstade av "stadsljud".

    SvaraRadera
  2. Ha ha, så är de o vara stadsbo. Tur att du kan åka ut några månader till :)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)