lördag 29 december 2012

Godmorgon Lördag!


Godmorgon!
Tiden går så fort nu så jag hinner inte ens kika in här eller hos er, jag har inte ens visat bilder från julafton och nu känns det som att det var för länge sen så nu hoppar vi de, en bild från Julias fina dukning kan ni få se iallafall :)

Min Karoline och hennes kille Jason har blivit med hus så det är fullt upp med flytt och annat, så idag hoppas vi att dom får dit sina möbler så dom får sova där första natten.
Så nyår ska firas i deras nya fina hus, ska bli spännande!
Tar nog me kameran idag så jag kan visa lite flyttbilder :)
Ha en bra lördag mina vänner!!! Kraaaaaaaaam

12 kommentarer:

  1. Härligt! Tids nog med beskök hos oss... viktigaste är ju familjen ♥
    God fortsättning på dig!
    Kram Maya

    SvaraRadera
  2. Tänk att äpplen kan vara så snyggt!

    SvaraRadera
  3. Men vilken fin bild:) jag gillar fina bordsdekorationer. Kul med hus för er dotter. Ha så kul m flytten. Kram

    SvaraRadera
  4. Härliga krispiga äpplen. Otroligt vacker bild!

    SvaraRadera
  5. Känner så igen mig i det där med tid. Men bloggen finns ju ändå alltid där, kräver egentligen inte att vi måste uppdatera hela tiden. Och vilken härlig äppligt julig bild. :)

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  6. tack Anna ..god fortsättning till dig med !

    SvaraRadera
  7. Spännande med flytt för dottern, ha en härlig söndag kram Diana

    SvaraRadera
  8. Vad roligt med nytt hus. :-)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)