torsdag 16 februari 2012

Föreläsning med Pär Johansson från Glada Hudik

Gick av mitt nattpass i morse och då väntade en föreläsning med Pär Johansson kl.9-12, tänkte att jag kommer somna om jag ska sitta så länge.
Men så mycket vi skratta så gick de bara inte och somna och tur var väl de.
Som Pär sa, "ingenting är omöjligt  – om man bara vågar tro på människor och ge dem en chans" och det är ju så sant.
Pär berättade även att de kommer del 2 på "Hur många lingon finns de i världen? Har du sett ettan?

2 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det var en bra föreläsning och ettan har jag sett och välkomnar tvåan av filmen som förmodligen kommer att vara minst lika bra; Hoppas det går bra med godisstoppet, brukar vara värst de två första veckorna sen lägger sig suget rejält och man blir nöjd av en mikrominidel av vad man åt tidigare. Ska bli spännande och se kalvskinnsväskan "live" sen, hoppas du kommer att trivas med den för den var hur snygg som helst!

    Kram F (bbqvillage)

    SvaraRadera
  2. Nej,jag har inte sett ettan, men den måste jag ju se!!! Snygg Iphone väska!!! :)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)