torsdag 9 februari 2012

En dag på isen..




I går när jag inte kunde sova efter nattens jobb så tog jag bilen och Tyra såklart med till våran badplats Bredsand, ligger ca 4,5 km från mig.
Solen tittade fram en stund så då var de skönt men sen ville den fösvinna och då tyckte  Tyra inte de var så kul och leka Bambi på hal is för de blev ju kallt.
Så vi åkte hem och jag hade fått tillräckligt med luft så jag somnade på bums, tänk var frisk luft gör mycket :)
Nu blir de jobb på fm och sen är jag ledig :)
Ha en bra dag allihopa!!!!

4 kommentarer:

  1. *Mysigt*
    Å Lilla Bambi hihi


    ha en bra dag
    kramenz

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt det ser ut! :-)

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder men det ser kaaaalt ut.
    Borde kanske ta en promenad, det är ju alltid bra för kropp och knopp:)!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Fina bilder. Det är bra att kunna tanka ljus just ute på isen. Det blir ju en extra skjuts av allt det vita.

    Bredsand... Ligger det inte en camping där? För i såna fall var jag där och bada/tälta där för ca... *kliar mig i huvudet*... mååååånga år sedan.

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)