söndag 13 mars 2011

Vann rätt låt? Grattis Eric!!

Godmorgon, missade några låtar i allafall igår så jag får väl kika på reprisen men nu är de ju ändå klart och låtarna lär man väl höra på radio.
Lite kul att Danny och Eric hade nästan likadan dans, är den inne eller? :)
Sen hade vi ju en kändis på plats, Susjos var ju en riktig linslus och kändisfotografen Kicki var ju snabb och fota :)
Jag tror inte denna låt kommer gå så långt i maj men jag säger Lycka till ERIC, småtjejernas drömprins :)
Vem tyckte du skulle vinna???

11 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att kika in på din blogg!
    Själv tycker jag att The Moniker skulle ha vunnit, blev så glad av den låten!
    Ha en skön söndag! Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Njaaa vet inte vad jag ska säga om låten??

    SvaraRadera
  3. Tycker Danny skulle vunnit!
    Hälsningar kändisfotografen;)

    SvaraRadera
  4. Jag gillade Linda... en riktig schlager låt, och helt klart cool var ju The Moniker med sitt 70-tals stuk i Beatles tappning :) Vargas låt va väldigt fin. Var faktiskt flera låtar jag tyckte den var bra.
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  5. Hej hej! Hoppas du haft en bra och solig helg:) Jo det är tungt att göra allt och jobba heltid men det är bara att bita ihop.... brukar dock bli några svackor när jag är heeelt slut!
    Just nu jagar jag recept på traditionella vinbladsdolma för jag ska bjuda på det och mercimek köftesi när Kaan fyller 2 om 2 veckor:)Kanske din man kan dela med sig av sina kunskaper;)
    Kram Hanna å Kaan

    SvaraRadera
  6. God morgon! Trött men solen lockar.

    SvaraRadera
  7. Det fanns många bra bidrag värda att vinna. Eric kan det nog gå bra för. Han har en fin framtid framför sig.

    Ha en toppenbra dag

    SvaraRadera
  8. Jag var i alla fall glad att Erik vann över Danny, för hans låt gillade jag inte alls.
    Men, jag gillade The Playtones, Linda Varga & Nicke Borg.

    Ha dä bäst.. // Kramen

    SvaraRadera
  9. Jag tyckte att saade var bäst. Tror att han har goa chanser i Tyskland. Trevlig söndag. Kram

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)