lördag 5 mars 2011

Bikindags

Godmorgon, blir ingen träning som jag planerat för jag har blivit inbeordrad, kul kul. Det är inget långt pass för jag slutar redan 12.30 men dom stänger ju kl.13 hos Friskvårdarna och då är de för sent, får ju nästan ångest nu när jag inte hinner med de.
Nu som sagt har man börja med bikinijakt men de har ju inte hunnit komma så mycket till butikerna ännu, men har köpt den översta på bilden och ska köpa den andra också, gillar båda!! Om man inte köper nu är dom borta sen, går ju åt snabbt! Vill ha med mig minst två bikinis när man åker iväg, vill ju byta lite, har hänt att spännen har pajat och sen står man där nere och ska leta, never never!

Ha en bra lördag allihopa, vad hittar du på idag då?

9 kommentarer:

  1. Svart är snyggt! Vi hade planerat att vara ute och elda grenar och grilla korv men det är nog för mycket snö fortfarande! Ta en långpromenad i solen vet ja! Kram

    SvaraRadera
  2. Smart drag! Jag kanske också ska börja leta bikini.. Tog aldrig chansen i att visa mig i en förra året, och tur var vel det haha!
    Den översta var riktigt snygg, får man veta varifrån du köpt mån tro?
    =D

    SvaraRadera
  3. De är svårt att hitta bikini som man gillar. Jag hade turen att hitta en och beställde den direkt annars hade den nog tagit slut :)

    Idag blir d att åka och kolla sonens nya hus :)
    Ha en härlig dag i solen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Snygga båda två! Översta är favoriten.
    Ha det gott. Kram

    SvaraRadera
  5. Jättesnygga båda två! Var har du hittat dem?

    Ha det bra själv! Här blir det vänner på besök!

    SvaraRadera
  6. Bikiniöverdelarna finns på Lindex, 129kr och 149 kr styck.
    Bra pris!

    SvaraRadera
  7. Så himla fina!
    Önskar jag också kunde gå runt i bikini men icke med den magen mm mm:(

    Förra sommaren var det ju tokvarmt men jag badade inte en endaste gång och hade på mig tunna tunikor hela tiden.
    Ska försöka gå ner i vikt nu!!

    Kramar Eva

    SvaraRadera
  8. klokt av dig att köpa fler än en och ta med dig
    svart är fint
    kramar

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)