måndag 21 februari 2011

Redan eftermiddag

U som i mitt älskade ur TRIWA
Sitter här och vet inte riktigt vad jag ska göra, väldiga problem faktiskt :) Ska jag ska jag inte?
Blir nog kvar här hemma i allafall i slutändan. Hade tänkt och åka och handla men har ingen motivation liksom, känns som jag jämnt handlar, alltid är det någonting som är slut, känner ni igen er?
Jag har ändå kontroll över hygienartiklar för de får aldrig ta slut för då får jag panik, har alltid reserv.
Nu ska jag kika vad som finns och laga i matväg, börjar bli hungrig fast jag åt en gröttallrik efter 12, måste vara träningen.
Hej så länge!!!

12 kommentarer:

  1. Tänk vad olika man kan tycka om filmer... :P men tur är ju det då finns något för alla :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oja känner igen mig. Bunkrar upp med tvål, schampo och balsam framför allt.

    SvaraRadera
  3. Oääändliga handlelistor är mitt öde....

    SvaraRadera
  4. ja man handlar och handlar, men ändå är alltid nåt glömt .
    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  5. Jag känner igen mig, men en sällan gång så hamnar jag i perioder där jag undrar om jag inte snart måste handla något. Jättekonstigt.

    SvaraRadera
  6. Handla måste man tydligen varje vecka. Jag tycker att det räcker en gång i kvartalet eller så. Sååå tråkigt att handla ju!

    SvaraRadera
  7. Äh det är bara att fylla på när det är dags! Jag väntar med inköpen när det riktigt krisar! Kram

    SvaraRadera
  8. Håller med dig, man handlar ju jämt.
    Jag är inte så bra på att lång planera så jag får gå ofta.
    Pricktesten visade inget,men jag har tagit ett blodprov också så får vi se sen.
    Stora kramen till dig

    SvaraRadera
  9. Snygg klocka! känner att jag vill haka på klocktrenden, har inte burit armbandsur på flera år, men börjar som sagt bli sugen nu när jag ser alla snygga klockor som finns!

    SvaraRadera
  10. Snygg klocka. Ha en skön kväll.
    Kramen

    SvaraRadera
  11. Men vilken fin klocka!
    För några år sedan var det ju poppis att beställa hem mat via nätet.
    Jippi tänkte vi och mannen skulle beställa hem lök men skrev lite fel när det gällde kilona så vi hade Jä....gt mycket lök väldigt länge hemma:) Nej det är bättre att gå där och klämma och känna själv:) Men jag håller med, man handlar ju jämt:(
    Ha en bra vecka!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)