fredag 4 februari 2011

Bildkalender för februari

Mia hade en kul grej i sin blogg som jag har lånat och hon har fått den utmaningen av Matilda och den kallas för February Photo Challange en annan fotar ju inte lika bra men jag tar de som en kul grej, kommer kanske bli svårt och hitta på saker på varje bokstav men jag gör ett försök. Jag lägger upp fyra bilder på en gång eftersom de nu redan är 4 februari..... Så är de någon annan som vill på detta så gör de :)
De ska vara bilder som är tagna samma dag så ingen fusk från bildarkivet!!

A som i apelsin


B som i borste


C som i mina älskade Converse


D som i diskmedelsbehållare

19 kommentarer:

  1. Vad kul att du hänger på :-)
    Det är inte lätt att hitta på något för varje bokstav, man får tänka till lite.. Men det sklal nog gå :-)

    Ha en fin fredag..

    Kram mia

    SvaraRadera
  2. Tjusigt! Aldrig sett en sådan borste!

    SvaraRadera
  3. Det var inte dåligt. Och dina gråa Converse var fina, tror inet jag har sett de gråa förut.
    Sv: Nej, jag är singel och bor själv. Men jag är van och tycker om det.

    SvaraRadera
  4. Vilken kul grej :))

    Ha en trevlig fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. en kul utmaning :)
    ha en fin fredagkväll - kramar

    SvaraRadera
  6. Kul idé ska nog köra det sen!
    Måste du sno alla snygga bilder från mig;)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Trodde du hade tänkt C som i sko =)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken rolig idé! Och jag tyckte det var jättefina bilder :)

    SvaraRadera
  9. Kul att du är med i utmaningen också!
    Fina bilder!

    SvaraRadera
  10. Fräcka bilder - Ha en skön kväll!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  11. Kul grej :) Och dina bilder är kanon :)

    SvaraRadera
  12. Hej, rolig blogg du har. Hittade precis hit. Gillar dina februaribilder.
    Vore mycket svårt för mig att klara den utmaningen för jag fotograferar endast virkade saker som jag gör hihi
    Ha en fin dag,
    Susanne

    SvaraRadera
  13. Kul att nya läsare hittar hit :)

    SvaraRadera
  14. Sv: Tack så mycket! :)
    Roligt att du hakar på, jag ska länka till dig också :)

    SvaraRadera
  15. Kul grej! Kanske jag tar mig an denna!

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)