onsdag 19 januari 2011

Utmaning

Har fått en utmaning av Jess

Så här:
Nu är jag väldigt nyfiken. Hur ser era skrivarlyor ut? Hur ser det ut där ni funderar ut alla visdomar? Jag inser att det kanske är lite varstans men var är er hemma-hörna? Jag uppmanar alla att visa sin skrivarlya men för att få igång det hela utmanar jag 5 bloggar.

Här sitter jag en stor del av när jag bloggar :) måste ju variera rum ibland! Just nu sitter jag i rum: 2 därför tog jag den bilden först, fast mest i rum: 1

Jag utmanar:

Kicki Maya Smulan Marie Anette

16 kommentarer:

  1. Okej det kommer senare idag!

    SvaraRadera
  2. Kicki, du har väl många hörnor ;)

    SvaraRadera
  3. Härligt att se vad du sitter och plitar ner.
    Kram

    SvaraRadera
  4. du äter ju inte fikabröd så det är ju ingen ide :)

    SvaraRadera
  5. Kul utmaning .
    Ser mysigt ut på dina 2 platser.
    Klart jag är med, så det kommer en på min blogg i kväll :)
    Hoppas att du hinner fånga lite av solen idag.
    kram

    SvaraRadera
  6. bra :) då vet jag var du är någonstans
    kramar

    SvaraRadera
  7. Vilken kul idé :-D
    Jag ska ta ett kort i kväll o sätta ut.
    Tack för utmaningen :-)
    Kramkram

    SvaraRadera
  8. Vad bra!
    Nu vet jag var du sitter och bloggar :)
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Nu har jag gjort den :) Utmaningen ;)
    varm kram

    SvaraRadera
  10. Vad mysigt det ser ut att sitta i en skön soffa eller fotölj! :)
    Vilken bra kedje-utmaning oxo.

    SvaraRadera
  11. Soffan är bäst = ))
    Va mysigt du har det.
    Ha det gott.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  12. KLart soffan 'r bäst för då kan man halvligga, men kanske inte så bra för ryggen :)

    SvaraRadera
  13. Utmaningen är gjord ...äntligen :)
    Kram

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)