onsdag 10 mars 2010

Semesterplanering

Ayman och jag sitter här och planerar hur vi ska göra i sommar, jag har bokat mitt flyg redan i januari så de är klart, och nu ska vi boka en till men då kommer han flyga några dagar innan mig och han flyger inte ens till samma flygplats, men vi kommer ha en vecka ihop i allafall.
Han hämtar mig i Marmaris och sen åker vi till min svärmor i Kusadasi några dagar och sen åter till Marmaris där vi bor på hotell, så nu sitter vi och letar hotell och det är sjukt billigt, vi letar inge lyx utan en säng och sova i :) så från 600 kr och uppåt för oss båda i 2v, de får man ju inte ens en natt här i Sverige.
Nej nu ska vi fortsätta och leta och planera, sen ska det bokas och betalas.
Ha en bra kväll!!

5 kommentarer:

  1. Vad mysigt att planera och vad billigt!!
    Sv: Det kommer säkert senare tillfälle.

    SvaraRadera
  2. Och shit vad billigt! Tänk om man hade vågat hoppa på något sådant, att bara ta ett flyg sådär. Fast du har ju "kontakter" där nere. :)

    Sv: Leta du på bara!

    SvaraRadera
  3. Finns något i min blogg till dig...

    SvaraRadera
  4. semesterplanering är det roligaste som finns :)

    SvaraRadera
  5. Härligt med semester planering :)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)