torsdag 4 mars 2010

Då är de jobbardag igen

Godmorgon! nu har man varit ledig i tre dagar igen, och dom dagarna när man är ledig går ju alltid så fort, förstår inte varför? jag har ju inte gjort speciellt mycket.
Nu är det ju bara två dagar och sen har jag ledig helg :)

Vi har ju börjat våran stegräknartävling på jobbet nu, om jag minns rätt är vi 7 lag som tävlar mot varandra, vi ska ju räkna steg i 3 månader, gäller ock komma ihåg och sätta fast räknaren.
Dom rekommenderar ju ca 10 000 steg om dagen och de kommer ju aldrig upp i en dag som jag jobbar, jag tror inte de i allafall. Blir första dagen idag och kolla upp det.
Som igår så fick jag gå många vändor för och komma upp till de, lite kul för man tävlar med sig själv också.

Nu är det dags, ciao!

5 kommentarer:

  1. kul med stegräknare, jag kommer alltid en bra bit över 10 000 steg eftersom jag går promenader med vovvarna
    ha det gott

    SvaraRadera
  2. Skulle aldrig komma upp i 10000 steg
    Har fullt sjå ta mig ur sängen :)
    Jag jobbar oxå 2dar nu å sen ledig helg
    de ska bli så skönt

    SvaraRadera
  3. Vad söt han är!! Jag går morgonpromenad på en dryg halvtimme innan jobb, så jag inbillar mig att jag kanske skulle kunna komma upp i rätt antal steg, men jag har aldrig testat. Spännande att se vad du kommer upp i.

    SvaraRadera
  4. Hoppas du har haft en bra dag på jobbet!? Jag längtar tills lördag... tror jag ska sova bort lördagen :P

    SvaraRadera
  5. Bra om man vill ha koll!

    Tycker en halvtimme-timme promenad till skön musik räcker för min personliga del.

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)