måndag 23 november 2009

Snart klar

Snart har jag gjort mina måsten fast jag har ju så klart varit ledig idag men det är ju fullt upp ändå......

#Har fixat mammas väska
#Köpte med mig saffransbullar och pepparkakor till vårat möte på jobbet
#Fixat tacos till middag, Karoline och Josefine kom och åt också, så de blev en hel del skvaller och prat om Marmaris
#Nu tvättstuga, 5 maskiner får vi tvättat, skönt och få undan allt

Så i morgon kan jag njuta av min lediga dag, då vill jag på stan och börja handla julklappar, vissa är ju klara har jag hört :)

2 kommentarer:

  1. Lugn Anna, bara lugn, jag har inte köpt en enda julklapp! Bra med listor, man ihåg vad man ska göra och sen är det roligt att pricka av!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte heller börjat handla juklappar. Jag brukar vara ute i god tid, men iår kommer jag inte att hinna vara det. Men det gör inget - jag älskar listor och därför är snart min julklappslista helt klar - bara till att ge sig ut och handla det jag bestämt mig för.

    Visst lät det bra?! Tyvärr handlar jag alltid mer ändå.........

    Kram Eva

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)