onsdag 18 november 2009

Morning!


Man blir ju aldrig så pigg när man tittar ut på morgonen, nu har de ju regnat en vecka snart och de gör en bara deprimerad.
Jag har nu varit ledig i 9 dagar, ledig och ledig vet jag inte men jag har inte varit på mitt jobb, men idag så börjar jag med en heldag på en gång, så nu dröjer det länge innan man är ledig så många dagar igen. Tur att man har semesterdagar kvar.
Karoline är ju på Mallorca och har de bra nu och snart åker syrrorna (mina barn) till Marmaris i 10 dagar, lite avis blir man ju.
Men december är ju en bra månad då man börjar julpynta hemma, de tycker jag är kul så då vill inte jag vara borta.
Nej nu ska jag fixa mig och packa väskan, vi ses senare. Ha en bra dag allihopa!

3 kommentarer:

  1. Morning! Va? Har dina 9 dar redan gått? Känns som i förrgår du skrev att du skulle va ledig 9 dar. Hoppas du får en bra dag trots tråkväder. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ser ut som att det ska bli fint i helgen! Hoppas det för då blir det mossplockardag:)

    SvaraRadera
  3. Jösses vad tiden går fort.. Ta hand om dig!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)