torsdag 12 november 2009

Morning!


Nu sitter jag själv här i mitt kök, alla sover och de gör dom några timmar till, de är de värsta när man är borta eller har nattgäster att man måste smyga hela morgonen.
Värre är de när man är borta, och man får vänta på frukosten till kl.10 men nu har jag ätit lite yoghurt för jag ska skjutsa iväg lilla Tyra till Kicki, de är en sträcka på 5 mil så jag får en fortsatt frukost där.

Tyra ska sova där i 2 nätter för idag åker vi på kryssning till Helsingfors, de ska bli spännande för jag har inget minne därifrån, var kanske 5-6år när jag var där sist. Så de blir väl en turistbuss genom staden, mycket kort kommer jag och ta.

Vi ses kanske senare för min lilla data följer nog med :)

3 kommentarer:

  1. Ha det jättemysigt i Helsingfors,, ja ta bilder därifrån för där har jag aldrig varit.. roligt att se hur det ser ut där.

    Ha det bäst och sköt om dig.. // Kramar Annelie

    PS. Ta´t lugnt med receptet, det kommer när det kommer. O märker jag det tar FÖR lång tid, då frågar jag igen.. *fniss* DS.

    SvaraRadera
  2. God morgon! Har resten av huset vaknat? Hur är det med förkylningen? Bättre idag?

    SvaraRadera
  3. Tyra tittade ut genom köksfönstret några gånger men nu ligger hon i fåtöljen och tittar på film med Julia!

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)