lördag 14 november 2009

Min morgonutsikt

Har hittat ett datahörn på båten, alla mina resvänner sover, ska få väcka dom kl.8. Det är lite kul och sitta här och titta på alla fulla människor, men samtidigt tragiskt och se att dom festar dygnet runt. Taxfree har precis öppnat och då går dom in och köper mer sprit och sitter sen i hytten och festar. Själv ska jag bara in och köpa en fotcreme som jag har provat i 2 dagar, man fick prover där inne första dagen så den blev godkänd.
Ska fixa lite bilder senare, kan bara berätta att de var iskallt i Helsingfors, -5 och vind på de, isbjörnarna skulle trivas :)

2 kommentarer:

  1. Jag sitter och har sovande Tyra på stolen brevid och läxläsande Julia sitter mittemot!

    SvaraRadera
  2. Åh så härligt men brrr så kallt. Ha det bäst! Kram!

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)