lördag 21 november 2009

Lördagmorgon


Godmorgon, då var det lördag igen, veckorna går alldeles för fort, det känns som jag jobbar varje helg. Men kommer man bara till jobbet så brukar det gå bra men just nu känns det långt till söndagkväll.
Så det kommer inte hända så mycket denna helg, det händer inte så mycket annars heller men jag hinner ju blogga då i allafall.:)
I kväll blir det Robinson, det brukar jag hänga med på. Är nog för att jag älskar alla fina ställen dom är på, nu är dom strandsattaKaribien. Hur skönt låter inte det?
Vad ska ni andra hitta på denna helg? baka inför advent kanske.
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. God morgon! Ja veckorna går fort och snart är det tisdag och vi åker till Sverige:D Hoppas du får en riktigt bra dag på jobbet. Kram!

    SvaraRadera
  2. Om Johnny Depp dyker upp, ska jag kolla:)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)