tisdag 24 november 2009

En månad kvar till julafton


En månad kvar idag, jag fattar inte att det är jul då för det går ju för fort, hinner inte med. På söndag är de första advent och då ska alla ljusstakar, stjärnor m.m fram.
Ayman sa att vi kommer inte in i förrrådet i källaren för det står ju tolv däck där nere, kuuuul.
Jag ska ha fram mina grejer idag för jag måste gå igenom vad jag har, så det så.
Så jag skickar ner han i källaren efter frukost så han får möblera om där nere.
Nu blir det kaffe på det här.

7 kommentarer:

  1. Blir lite full i skratt när jag läser om däcken,du kanske kan ha däckloppis.Kram

    SvaraRadera
  2. Du vet ju vilken stor plats däcken tar, du kanske har en bit av ditt förråd att hyra ut :)

    SvaraRadera
  3. Tack Sara, du vet att jag ville påminna dig om julen :)

    SvaraRadera
  4. Kul med (h)jul...! Jag köpte en julstjärna igår, nu är det bara en sladd som saknas! Lycka till med pyntletandet, kram!

    SvaraRadera
  5. Fiffig du va då Kicki! Kram

    SvaraRadera
  6. Jag plockade fram kartongerna med julpynt i helgen. Innan jag kunde göra det var jag tvungen att rensa hela klädkammaren för att överhuvudtaget komma in..

    Tyvärr kunde jag inte skicka maken på att plocka undan för det är jag själv som stökat till det.. Men, jag tyckte det var så lång tid till jul :o)

    Kram Eva

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)