tisdag 10 november 2009

Ananaspaj

På förmiddagen så bakade jag en ananaspaj, enkelt och gott. Tänkte ha den som efterrätt i morgon kväll, brukar ha glass eller grädde till. Dom flesta som smakat den gillar den jätte mycket.
Sen vid lunch började näsan rinna,har nog nyst 100ggr så en förkylning verkar vara på gång, nu måste jag kurera mig för jag vill vara pigg i morgon när dom kommer.
Och torsdag blir de kryssning till Helsingfors och då får jag bara inte vara sjuk.
Nu väntar tvättstugan, attjooooh

4 kommentarer:

  1. Mums va gött med en ananaspaj,, vill du lämna ut receptet..??
    Roligt med nåt annorlunda,, har jag aldrig smakat men jag gillar ju ananas så.. jag kan tänka mig den är goo.

    Krya på dig.. // Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. vad gott det lät. Ananas är ju så fräscht och i gott i mat så i paj med glass kan jag tänka mig är super. Kram och trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Den är riktigt god! Krya på dig så du orkar ta hand om dina gäster!

    SvaraRadera
  4. Klart att du kan få receptet, skriver sen när jag har lite mera ork, nu börjar de bli lite tungt. Ha de bra! Kram

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)