måndag 17 augusti 2009

Kl 5:15 piiiip

Min första semesterdag och jag vaknar 5:15,vilken underbar morgon. Jag fattar inte att jag har semester. Men skööööönt ska de bli.
Fick lite livstecken från tjejerna igår, men de tog ett tag. Ayman hade smsat dom 2 ggrfm och jag ett men inge svar. Ayman var ju mest nervös för dom tog taxi från Dalaman (ca 9mil) till Marmaris ganska sent på kvällen, och det tycker han inte om. Han började skrämma upp mig med att tjejer har blivit bortförda till vischan m.m. Fast han var nog mer nervös.
Till slut ringde han hotellet, han känner ju killen som har det, fick då bekräftat att dom anlänt sent på kvällen och allt var under kontroll, phuuuuu.
Sen fick jag några sms så allt är under kontroll.
Nu ska Tyra och jag åka upp till mamma och pappa för de kommer en hantverkare hit och då är de bäst och sticka. Ses!

5 kommentarer:

  1. Hantverkare? Vad har du nu gjort Anna=)

    SvaraRadera
  2. Ska byta kopplingar i badrummet så de är under kontroll :)

    SvaraRadera
  3. Dags att koppla av o ta sovmorgon nu när det är semester. Kram

    SvaraRadera
  4. Skönt att höra, skönt att sova!

    SvaraRadera
  5. Ska försöka sova en morogn i allafall, man är väl van den dagen man börjar jobba igen :)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)